کسب و کارها

کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟

احتمالا با انواع کرم های مرطوب کننده آشنا هستید. اما بهتر است بدانید که کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟ چه کاربردی دارد و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات ترکیبی همواره جذابتر از محصولات ساده با یک عملکرد و اثرگذاری صرف هستند. اگر شما به محصولات محافظت کننده از پوست اهمیت می دهید و به دنبال انواع کرم های مرطوب کننده، آبرسان و مراقبت از پوست هستید می توانید از کرم های مرطوب کننده رنگی نیز استفاده کنید. 
کرم های مرطوب کننده رنگی نوآروی شرکت های بزرگ آرایشی برای پاسخگویی به نیاز مخاطبینی است که همواره به زیبایی و سلامت پوست خود همزمان اهمیت می دهند. مخاطبین برای خرید کرم مرطوب کننده تمایل زیادی به استفاده از انواع کرم پودر نیز داشتند.کرم های مرطوب کننده رنگی دقیقا به همین خاطر تولید شدند و توانستند به سرعت جایگاه ویژه‌ای در میان علاقمندان به زیبایی پیدا کنند. بخصوص استفاده از کرم مرطوب کننده رنگی برای پوست خشک بهترین گزینه است.


این نوع کرم های مرطوب کننده علاوه بر خاصیت آبرسانی به پوست می تواند پوشش رنگی نیز برای پوست ایجاد کند و باعث یکدست و زیباتر به نظر رسیدن پوستتان شود. این دقیقا برای افرادی مناسب است که تمایلی به استفاده از کرم پودرهای مختلف و سنگین ندارند. این کرم ها باعث خشکی پوست و یا مسدود شدن منافذ پوستی می شود بنابراین استفاده مداوم از کرم پودر می تواند باعث آسیب های شدید به پوست شود. اما با جایگزین کردن کرم مرطوب کننده رنگی می توانید بدون صرف هزینه زیاد و یا آسیب رساندن به پوست احتمال ایجاد جوش و آکنه، پوستی یکدست،‌ شفاف و درخشان داشته باشید.
مرطوب کننده هایی که در بازار وجود دارند انواع مختلفی دارند شما می توانید ترکیبات خاصی را در این کرم ها مشاهده کنید. همچنین انواع کرم مرطوب کننده رنگی در تناژهای مختلف وجود دارد. شما می توانید بسته به نوع و رنگ پوستتان دست به انتخاب بزنید.

انواع کرم مرطوب کننده رنگی

شما می توانید از انواع کرم مرطوب کننده رنگی برای پوست های مختلف استفاده کنید. خاصیت آبرسانی کرم مرطوب کننده رنگی باعث می شود که انواع پوست ها به راحتی از آن استفاده کنند. بدون اینکه نگران خشکی و یا آسیب به بافت پوستی شود و یا در طولانی مدت شاهد بوجود آمدن چروک پوستی باشید. مرطوب کننده های رنگی همچنین به شما کمک می کنند تا همیشه ظاهر مرتب و زیبایی داشته باشید. 
کرم مرطوب کننده رنگی مناسب پوست های خشک، پوست مختلط و پوست های حساس و چرب وجود دارند. هرکدام با ترکیبات خاص خود می توانند تعدیل کننده پوستی نیز باشند. با آبرسانی قوی، تغذیه پوست و همچنین این محصول بدون پارابن و مواد شیمیایی، سازگار با پوست است و می تواند یکی از کرم های معمول روزانه شما باشد. استفاده از محصولات آرایشی صورت که علاوه بر زیبایی در تقویت پوست نیز مؤثر بوده و بهترین گزینه برای داشتن پوستی همواره جوان و سالم است.
کرم مرطوب کننده مخصوص پوست خشک، آبرسانی قوی، حاوی مواد محافظت کننده ای است که مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود. همچنین که با وجود روغن های مفید چربی مورد نیاز پوست را نیز تأمین می کند. کرم مرطوب کننده رنگی مخصوص پوست های حساس ترکیبات سبکتر و در عین حال با محافظت کنندگی بیشتری خواهند داشت. استفاده از مواد شیمیایی و محرک پوستی برای پوست های حساس باعث ایجاد لک های قرمز، جوش و حتی سوزش و خارش می شود. نوع دیگری از انواع کرم مرطوب کننده رنگی که می توان به آن اشاره کرد کرم مخصوص پوست های مختلط است. این نوع کرم ها در عین اینکه خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارند از چرب شدن پوست نیز جلوگیری می کنند. 

ویژگی های کرم مرطوب کننده رنگی

کرم های مرطوب کننده رنگی با وجود ترکیبات موثر و روغن های مفید برای پوست نظیر روغن آووکادو، روغن نارگیل، روغن بادام و هچنین کلاژن می تواند علاوه بر خاصیت تقویت کنندگی التیام بخش پوست های حساس و آسیب دیده نیز باشد. دی اکسید تیتانیوم یکی از ترکیباتی است که در اغلب کرم های آرایشی وجود دارد و با خاصیت رنگی خود می تواند پوششی محو را روی پوست ایجاد کند. دی اکسید تیتانیوم در فوندیشن حدود 14 تا 15 درصد بوده اما این درصد در کرم های مرطوب کننده رنگی چیزی حدود 3 درصد است که درنتیجه خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی کرم مرطوب کننده را حفظ خواهد کرد.

مرطوب کننده رنگی برای پوست خشک

بسیاری از مواقع افرادی با پوست خشک برای استفاده از کرم پودر و یا کرم های ضد آفتاب رنگی مشکل دارند. پوست پس از چند ساعت استفاده کاملا خشک و مستعد بروز جوش است. در طولانی مدت نیز باعث بوجود آمدن چروک های ریز و درشت پوستی می شود. کرم مرطوب کننده رنگی در چنین مواقعی می تواند گزینه ایده آل و مناسب باشد. خاصیت مرطوب کنندگی این نوع کرم ها به تغذیه پوست می پردازد و از خشکی و پوسته پوسته شدن صورت جلوگیری می کند. وجود رنگدانه های سبک و ملایم در مرطوب کننده رنگی برای پوست خشک نیز می تواند باعث آبرسانی شده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

بهترین کرم مرطوب کننده رنگی

برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع کرم مرطوب کننده کرده اند. اما بهتر است بدانید که بهترین برند کرم مرطوب کننده رنگی چیست و چگونه می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. بهترین کرم مرطوب کننده رنگی باید علاوه بر اینکه بافت نرم و سبکی داشته باشد حاوی ویتامین های مفید برای پوست نیز باشد. محصولات آرایشی اصل علاوه بر جنبه زیبایی، توانایی تقویت پوست، رطوبت رسانی و جوانسازی را نیز داشته باشد. 
کرم مرطوب کننده رنگی با کرم زیرساخت آرایشی و کرم پودرهای رایج در بازار متفاوت است. شما می توانید از این کرم در آرایش روزانه خود استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب پوستی، خشک شدن پوست و همچنین مسدود شدن منافذ پوستی شوید. معمولا افرادی که از کرم مرطوب کننده رنگی استفاده می کنند بسیار کمتر دچار جوش و آکنه می شوند. انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده رنگی باعث حفظ سلامت پوست نیز می شود. به این صورت که وجود ویتامین های مختلفی همچون ویتامین E و ویتامین C در این کرم ها می تواند از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و رادیکال های آزاد می شود

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا