شهرستان های همدان

تینت لب چیست؟ تفاوت ها و فواید آن

امروزه با مدرن شدن سبک های آرایشی، لوازم آرایشی نیز پیشرفت کرده اند و محصولات جدید و مدرنی نیز تولید شده اند در همین حین یکسری از لوازم آرایشی قدیمی محبوبیت خود را از دست داده و دیگر تولید نمی شوند ولی گروهی نیز همچنان پر طرفدار هستند و تقاضا برای آن ها از قبل هم بیشتر شده است. امروز می خواهیم در مورد یکی از این لوازم آرایشی ها باهم صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

تینت لب چیست؟

تینت لب نام دیگر رنگ لب است و محصولی است از زیر شاخه های محصولات آرایشی و رژلب ها و در بین محصولات پرطرفدار و قدیمی در بین خانم ها می باشد. تینت لب محصولی مابین برق لب و رژلب می باشد که به نوعی ویژگی های هر دو محصول را داراست. گفتنی است که تینت لب جزو محصولات آرایشی می باشد که در کیف هر خانمی پیدا می شود همچنین برخی از آقایان هم از آن ها استفاده می کنند شاید برایتان خنده دار باشد ولی در ادامه به این موضوع بر خواهیم خورد.

تینت لب از مواد تشکیل دهنده بر پایه مایع و ژل ساخته شده است و از لحاظ ساختاری با برق لب ها و رژلب ها متفاوت است، رژلب و برق لب بر پایه موم و روغن می باشند و باعث لیز و سر خوردن لب ها شده و از پایداری پایین تری بهره می برند ولی تینت لب ها در داخل مواد تشکلیل دهنده شان، رنگ دانه هایی وجود دارد که پس از جذب مواد اولیه و تبخیر آن از روی پوست، بر روی لب برای مدت زمان زیادی باقی می مانند و به آن می چسبد. پس ما متوجه تفاوت های ساختاری تینت لب شدیم.

رنگدانه های موجود در تینت لب از ماندگاری بالایی بهره می برد و این بدین معناست که در طول روز مقابل تعریق مقاوم می ماند و با استفاده یک باره از آن ها دیگر نیازی به استفاده مجدد از آن را نخواهید داشت. یکی از نکات جالب هنگام استفاده از این محصول این است که مخالف رژلب مایع ردی از خود بر روی نی و یا لیوان برجای نمی گذارد و این از خواص و ویژگی های چسبندگی رنگدانه های تینت لب می باشد.

انواع تینت لب

این محصول نیز مانند دیگر محصولات آرایشی در مدل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه شده است که در ادامه آن ها را نام خواهیم برد.

  • تینت لب مات
  • تینت لب بی رنگ
  • تینت لب مایع
  • تینت لب شاین دار
  • تینت لب ماتیکی
  • تینت لب پوسته

تمام مدل های فوق دارای طرفداران بسیاری می باشد و هرکسی نسبت به راحتی استفاده یکی را انتخاب می کند. تینت لب برای زمستان و پاییز بسیار کار آمد می باشد زیرا اکثر لب ها در هوای سرد دچار خشکی می شوند و ترک می خورند پس استفاده کردن از آن جزو الزامات می باشد. همچنان لازم به ذکر است که آقایانی که دچار خشکی لب می شوند نیز می توانند از تینت لب های بی رنگ استفاده کنند.

در بین موارد بالا تینت لب مایع و ماتیکی جزو پر طرفدارترین ها می باشد و پس از آن تینت لب های شاین دار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تینت لب شاین دار از همانجایی که از نامشان مشخص است دارای اکلیل و مواد درخشنده می باشد که جلوه جذابی را به مخاطب می بخشد.

در یک نظرسنجی که درباره رنگ دهی و ماندگاری بین لوازم آرایش لب برگزار شده بود، رنگ لب و یا تینت لب بیشترین رای را به خود اختصاص داد و از لحاظ قیمتی نیز نسبت به رژلب ها مقرون به صرفه تر است همچنین گفتنی است که شرکت های تولید کننده تینت لب از بسته بندی های جذاب و دخترانه زیبایی استفاده می کند.

آموزش استفاده از تینت لب

برای استفاده از این محصول فوق العاده شما ابتدا باید لب های خود را شسته و آن را تمیز کرده باشید. سپس مانند رژلب می توانید آن را بر روی لب های خود بمالید. توجه داشته باشید که برای ماندگاری بیشتر تینت لب از بالم لب نیز استفاده کنید برای اینکار شما باید ابتدا از بالم لب استفاده کنید و تینت لب را سپس بر روی آن بزنید تا بر روی پوست شما ماندگار تر باشد.

شما می توانید برای اینکه لب هایتان دارای جلوه طبیعی تری داشته باشد تینت لب را فقط بر روی لب پایینتان بزنید و سپس لب هایتان را بهم بمالید اینکار باعث این می شود رنگ لب هایتان طبیعی تر و یک نواخت تر به نظر بیاید.

در انتها اگر تا به امروز از تینت لب استفاده نکرده اید حتما باید برای یکبار هم شده این محصول را استفاده کنید. بهتون قول میدم که دیگر ول کن آن نخواهید بود و جزو محصولات مورد علاقه تان خواهد شد. برای خرید این محصول کافیست عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید : آرایش لب مدیاژ

خیلی ممنونم که تا به اینجا همراه ما بودید امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد لطفا نظرات خود را برایمان بنویسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا