کسب و کارها

پر فروش‌ترین برند گز اصفهان در همدان کدام است؟

یکی از محبوب‌ترین سوغاتی‌های همدان با قدمت 130 ساله، گز انگشت پیچ است. این خوراکی شیرین و خوشمزه به دلیل شباهت فراوانی که ترکیباتش به گز دارد، به آن گز انگشتی می‌گویند.

در  واقع گز از سنتی‌ترین شیرینی‌های ایران محسوب می‌شود که قطب اصلی آن اصفهان می‌باشد. اما در برخی از نقاط کشور مانند تبریز و قم نیز تولید می‌شود. گز اصفهان به سراسر کشور ارسال می‌گردد و در همدان به دلیل علاقه بسیار مردم این شهر به انواع گز، بیشتر به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید با پرفروش‌ترین برند گز اصفهان در همدان بیشتر آشنا شوید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد گز

گز نوعی شیرینی لذیذ و سنتی ایرانی است که از عصاره و شهد گز انگبین تولید می‌شود. شهد گز انگبین را از ساقه‌های درختچه گز در کوه‌های غربی اصفهان به دست می‌آورند. برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ و شهد گزانگبین استفاده می‌کنند و مغزیجات و مواد دیگری مانند گلاب، هل، بادام، پسته و… به آن می‌افزایند. 

شیرینی گز در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گز آردی، گز شکلاتی، سوهان گزی و… اشاره نمود. امروزه کارگاه‌ها و شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید گز مشغول به فعالیت هستند و حتی این شیرینی خوشمزه را به خارج از کشور صادر می‌کنند. اما قوام و طعم و کیفیت گز تازه بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل در این میان گز برخی از برندها طرفداران بیشتری دارد.

بهترین گز اصفهان کدام است؟
بهترین گز اصفهان کدام است؟

بهترین گز اصفهان کدام است؟

از بهترین و پرفروش ترین گز اصفهان می‌توان به گز شاهکار یا گز بلداجی اصل اشاره نمود. این مجموعه با بیش از نیم قرن تلاش و تجربه در شهر بلداجی مرکز گز ایران، یکی از برترین برندهای تولید کننده گز و سوهان، سوغات شهر اصفهان است که دارای شهرتی جهانی می‌باشد. 

کیفیت بالای تولیدات این برند و رعایت استانداردها موجب شد که در سال‌های 1395 و 1397 گز شاهکار جزء صنایع برتر سازمان غذا و دارو قرار بگیرد. همچنین در طی سال‌های 1390 تا 1399 این مجموعه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان تولیدکننده برتر گز در زمینه مشتری مداری انتخاب و معرفی گردید.

برند گز شاهکار (بلداجی اصل) از نظر کیفیت و بسته‌بندی نیز موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است و نام آن همیشه در صدر بهترین گزهای اصفهان قرار دارد. گز شاهکار در سال 1401 نیز به عنوان بهترین گز اصفهان با معیار prps انتخاب شده است.

تمامی این افتخارات و جوایز حاصل سال‌ها تجربه و تلاش این مجموعه در راستای حفظ کیفیت و اصالت گز و ارائه آن با قیمت مناسب می‌باشد. ازاین‌رو می‌توان گفت برند شاهکار پرفروش ترین گز اصفهان است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان نیز طرفداران بسیاری دارد. 

برند شاهکار چه محصولاتی را ارائه می دهد؟
برند شاهکار چه محصولاتی را ارائه می دهد؟

برند شاهکار (بلداجی اصل) چه محصولاتی را ارائه می دهد؟

برند گز شاهکار به عنوان برترین گز اصفهان محصولات متنوع، خوش طعم و با کیفیتی را ارائه می‌دهد که همگی مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو تهیه، تولید و بسته‌بندی شده‌اند. از جمله محصولات این برند محبوب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انواع گز لقمه‌ای

گزهای لقمه‌ای از جدیدترین مدل‌های گزها هستند که به صورت جداگانه همانند شکلات بسته‌بندی می‌شوند. این گزها دارای ماندگاری عالی با عطر و طعم بی‌نظیری هستند و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را حمل‌ونقل نمود. این گزها گزینه مناسبی برای استفاده روزانه می‌باشند.

  • انواع گز آردی

گز آردی محبوب ترین گز اصفهان است که قدمت آن به 450 سال پیش باز می‌گردد. این گزها به دلیل قرارگیری در آرد بسیار ترد، خوش طعم و با کیفیت هستند. با خرید آن‌ها همیشه می‌توان طعم یک گز تازه را پس از مدت‌ها احساس نمود. این ویژگی موجب شده که انواع گز آردی طرفداران زیادی در همدان و سایر شهرها داشته باشد.

  • انواع گز کادویی

به جرات می‌توان گفت گز شاهکار با کیفیت ترین گز اصفهان است و می‌تواند هدیه و سوغاتی مناسب برای دوستان، مجالس و… باشد. این نوع گز در همدان بسیار پرفروش است. برند گز شاهکار برای گروهی از گزهای خود بسته‌بندهای بسیار شیک به شکل جعبه‌های چوبی، فلزی و ترمه در نظر گرفته است که به گز کادویی مشهور هستند. این نوع گزها معمولا دارای درصد بالایی پسته هستند و می‌توانند هدیه‌ای بسیار جذاب و خوشمزه باشند.

  • انواع گز کیلویی

از دیگر محصولات پرفروش ترین گز اصفهان، می‌توان به گز کیلویی یا فله‌ای اشاره نمود که معمولا برای استفاده روزانه و مصارف شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم است که اشاره کنیم کیفیت، ترکیبات و نوع پخت گزهای فله‌ای هیچ‌گونه تفاوتی با سایر مدل‌ها ندارد و تنها در شیوه بسته‌بندی با یکدیگر متفاوت هستند و طعم و مزه یکسانی دارند.

  • انواع سوهان

 سوهان عسلی زعفرانی از قدیمی‌ترین تولیدات برند گز شاهکار اصفهان است که با استفاده از عسل طبیعی، زعفران، پسته و بادام تولید می‌شود و به دلیل کیفیت عالی و طعم بی‌نظیری که دارد بین مردم خیلی محبوب شده است.

خرید بهترین گز اصفهان

خرید بهترین گز اصفهان

برای خرید محبوب‌ترین گز اصفهان از همدان و سایر نقاط ایران می‌توانید به‌راحتی به وب ‌سایت گز شاهکار مراجعه کنید و با انتخاب محصولات مورد نظر خود با قیمتی مقرون‌به‌صرفه بدون واسطه و ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات برند گز شاهکار در 176 فروشگاه در همدان عرضه می‌شود که هموطنان عزیز در شهر همدان با مراجعه به یکی از آن‌ها می‌توانند انواع گز اصفهان بلداجی اصل را با بهترین کیفیت تهیه کنند.

بنابراین اگر در هر نقطه‌ای از ایران سکونت دارید و به فکر خرید یک گز تازه و خوشمزه هستید، بدون سفر به اصفهان کافی است به وب‌سایت گز شاهکار مراجعه کنید و شیرینی اصیل و لذیذ ایرانی را تهیه نمایید و در مراسمات خود برای پذیرایی استفاده کنید.

سخن پایانی

گز، از لذیذترین شیرینی‌های سنتی ایران است که شهرتی جهانی دارد. برند گز شاهکار از برترین تولید‌کنندگان گز در کشور است که انواع گز مرغوب و با کیفیت را با درصدهای متفاوت بادام و پسته و شیرین کننده‌هایی مانند انگبین، عسل و شکر در شکل‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌کند. محصولات برند شاهکار دارای ماندگاری بالایی هستند و می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای سوغات و هدیه باشند. 

Rate this post

‫3 دیدگاه ها

  1. اخبار فرهنگی ترکیه و خبرهای جدید بهزیستی و خبرهای تازه هرات امروز و مطالب روز
    مادر جالب و خبرهای جدید ثبت
    احوال و دانستنی های خوراکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا