کسب و کارها

تجربه لحظاتی فرحبخش با رزرو هتل صفائیه یزد 

یزد به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران برای ایرانی‌ها و خارجی‌هاست از همین‌رو شناخت هتل خوب و مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. مرجع رسمی رزرو هتل و اقامتگاه سفربازی به شما پیشنهاد می‌کند هتل پارسیان صفائیه یزد را برای اقامت در این شهر تاریخی برگزینید که هم در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق یزد واقع شده و هم شما به راحتی به جاذبه‌های دیدنی این شهر دسترسی دارید. اما این همه ماجرا درباره هتل صفائیه یزد نیست چراکه این مجموعه از امکانات کامل رفاهی و تجهیزات مدرن نیز برخوردار است و به طور حتم شما لحظاتی خوش و آرامش‌بخش را در این هتل سپری خواهید کرد.

هتل پنج ستاره صفائیه یزد از سه بخش هتل جدید، قدیم و فاز تشکیل شده که هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که در سال ۱۳۸۶ در قسمت ورودی مجموعه در سه طبقه بنا شده است. هتل قدیم نیز در فاصله پنج دقیقه‌ای از هتل جدید قرار دارد که هتل باغ هم نامیده می‌شود و این بخش در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را شروع کرده؛ با این توضیح که هتل باغ در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است. درباره فاز یک و دو هتل پارسیان صفائیه یزد هم باید گفت که این قسمت در سال ۱۳۷۸ بین هتل جدید و هتل باغ احداث شدند. درخصوص زیبایی هم همین بس که اتاق‌های این بخش از هتل دور یک حیاط مرکزی دایره‌ای شکل، ساخته شده‌اند.‏

اما رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد فقط محدود به واحدهای اقامتی آن نمی‌شود چراکه این هتل دارای سه سالن کنفرانس و تشریفات هم هست که هر یک جزو مطرح‌ترین سالن‌ها در یزد شناخته می‌شوند بنابراین شما اگر جلسه کاری یا مراسمی دارید می‌توانید روی رزرو این سالن‌ها هم حساب باز کنید و از بابت برگزاری آن‌ها در فضایی فوق‌العاده و به بهترین شکل ممکن، مطمئن باشید. بهتر است سفربازی این نکته را هم اضافه کند که سالن کنفرانس نظامیه در هتل جدید و سالن‌های خیام و حافظ در هتل باغ با ظرفیتی حدود ۳۰۰ نفر آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان شماست.

هتل پارسیان صفائیه یزد دارای فروشگاه صنایع‌دستی، سالن همایش، فضای سبز، تاکسی سرویس، فروشگاه، صندوق امانات، اتاق ویژه معلولان و کارکنانی مجرب است تا به رفاه هر چه بیشتر مهمانان منجر شود. خوب است بدانید که هتل صفائیه یزد با قدمت و تجربه‌ای فراوان در زمینه هتلداری یکی از بهترین‌های یزد و ایران در زمینه هتلداری و گردشگری به شمار می‌آید.

قبل از اینکه به سراغ اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان صفائیه یزد برویم بهتر است این را هم بگوییم که این هتل اولین و تنها هتل پنج ستاره استان یزد محسوب می‌شود و یکی از 22 هتل مجموعه شرکت هتل‌های پارسیان است که از سال 1335 تاسیس شده؛ همچنین این هتل به لحاظ موقعیت مکانی، در محله صفائیه شهرستان یزد قرار گرفته که این مشخصه یکی از بهترین ویژگی‌های آن است چراکه شما به سادگی به مراکز خرید شهر و آثار باستانی آن نزدیک هستید بنابراین شما با رزرو هتل صفائیه یزد به مناطق گردشگری یزد و حومه نیز دسترسی راحتی خواهید داشت.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل صفائیه یزد

احتمالا شما هم موافقید که تاکنون تمامی ویژگی‌های هتل پارسیان صفائیه یزد هیچ کم و کسری ندارد؛ جالب است بدانید این نکته درباره واحدهای اقامتی این هتل نیز صادق است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها از امکانات و ویژگی‌هایی بهره‌مند است که در انتخاب و رزرو هتل صفائیه یزد جای شک و شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد که برای این اقدام هم می‌توانید روی مرجع رسمی رزرو هتل و اقامتگاه سفربازی حساب ویژه‌ای باز کنید چون طراحی سایت و چگونگی کار با آن آنقدر ساده طراحی شده که شما خیلی راحت می‌توانید نسبت به رزرو اقدام کنید و حتی در صورت وجود تخفیف، از آن‌ها بهره‌مند شوید. 

یک تخته باغ

نخستین واحدی که سفربازی آن را به شما معرفی می‌کند اتاق‌های یک تخته باغ هتل صفائیه یزد با یک اتاق است که ویژه یک نفر همراه با صبحانه و تخت اضافه تعریف شده؛ این اتاق در باغ هتل قرار دارد.

یک تخته جدید

اتاق‌های یک تخته جدید هتل پارسیان صفائیه یزد هم ویژه یک نفر با یک اتاق طراحی شده است. صبحانه و تخت اضافه هم برای این دسته از واحدها تعریف شده با این توضیح که این اتاق در ساختمان جدید هتل قرار دارد.

دو تخته دابل باغ

اگر در سفر به یزد دو نفر هستید سفربازی به شما اتاق‌های دو تخته دابل باغ هتل پارسیان صفائیه را پیشنهاد می‌کند. این اتاق‌ها دارای امتیاز صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) هستند. این اتاق‌ها که یک اتاق دارند در باغ هتل واقع شده‌اند و سرویس اضافه آن یک تخت تاشوست. 

دو تخته تویین باغ

اتاق‌های دو تخته تویین باغ هتل پنج ستاره صفائیه یزد نیز برای 2 نفر با سرو صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) ارایه می‌شود. این واحدها هم در باغ هتل و دارای یک اتاق خواب است. سرویس اضافه نیز یک تخت تاشوست.

دو تخته دابل جدید

انتخاب اتاق دیگری که در هتل صفائیه پیش روی شماست واحدهای دو تخته دابل جدید است. این اتاق‌ها نیز ویژه 2 نفر با یک اتاق خواب در ساختمان جدید هتل است. 

با رزرو اتاق دو تخته دابل جدید هتل پارسیان صفائیه یزد صبحانه، تخت اضافه (شامل هزینه) و یک تخت تاشو به عنوان سرویس اضافه ارایه می‌شود. 

دو تخته تویین جدید

گزینه دیگری که شما می‌توانید درباره اقامت خود در هتل پارسیان صفائیه یزد به آن فکر کنید اتاق‌های دو تخته تویین جدید در ساختمان جدید هتل با یک اتاق خواب است که برای 2 نفر همراه با صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) و یک تخت تاشو به عنوان سرویس اضافه تعریف شده است. 

سوئیت یک خوابه سه تخته جدید

اگر جزو افرادی هستید که در سفر به این منطقه و رزرو هتل صفائیه یزد به دنبال سوئیت هستید سفربازی سوئیت یک خوابه سه تخته جدید را به شما معرفی می‌کند. 

این سوئیت با یک اتاق خواب در ساختمان جدید هتل پنج ستاره صفائیه یزد دارای یک تخت دابل و یک تخت سینگل، مناسب سه نفر است. با رزرو این واحد صبحانه، تخت اضافه (شامل هزینه) و یک تخت تاشو به عنوان سرویس اضافه به شما ارایه می‌شود. 

سوئیت یک خوابه چهار تخته باغ

اگر هم در سفر به یزد چهار نفر هستید سفربازی سوئیت یک خوابه چهار تخته شامل یک تخت دابل و دو تخت سینگل را به شما توصیه می‌کند. 

همزمان با رزرو این واحدها صبحانه، تخت اضافه (شامل هزینه) و یک تخت تاشو به عنوان سرویس اضافه به شما اختصاص می‌یابد. سوئیت یک خوابه چهار تخته در باغ هتل قرار دارد.

امکانات و ویژگی‌های هتل صفائیه یزد

با رزرو هتل صفائیه یزد امکانات و خدمات زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به همه آنچه تاکنون اشاره شد می‌توان تاکسی سرویس، اینترنت در قسمت لابی، پارکینگ، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه هوا، رستوران و کافی‌شاپ، خشکشویی، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس را هم اضافه کرد.

به طور حتم شما با رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد شما روز و شب‌هایی متفاوت و خاص را تجربه خواهید کرد که برای رزرو می‌توانید به راحتی از طریق مرجع رسمی رزرو هتل و اقامتگاه سفربازی اقدام کنید و با خیالی آسوده کوله بار سفر را ببندید و راهی شهر تاریخی یزد شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا