اماکن خدماتی همداناماکن رفاهی همدانکسب و کارها

ویلا و اقامتگاه‌های پیشنهادی در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور همواره یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر داخلی در ایران است. مردم ساکن در شهرستان‌ها معمولا با دلایلی مانند سفرهای کاری، سفرهای درمانی، خرید و یا حتی تفریح و گشت و گذار راهی تهران می‌شوند و یک مسئله بسیار مهم در سفر تهران پیدا کردن اقامتگاه خوب در یک منطقه امن و آرام با دسترسی عالی به سایر نقاط شهری پایتخت است!

تهران به عنوان یک شهر کلانشهر و همچنین به عنوان پایتخت کشور مقصد بسیاری از مسافران و یا حتی گردشگران از نقاط مختلف ایران و جهان است همین هم باعث شده تا امکانات اقامتی متنوعی را در دسترس‌تان قرار دهد، از هتل و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا آپارتمان‌های مبله و ویلاهای استخردار و لوکس، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت کوتاه مدت در تهران انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند پیشنهاد عالی از میهمان شو برای اجاره بهترین آپارتمان‌های مبله در مناطق مختلف از تهران را با هم بررسی کنیم.

1. آپارتمان مبله یوسف آباد 

یکی از بهترین مناطقی که می‌توانید برای اقامت کوتاه مدت در تهران انتخاب کنید منطقه‌ی قدیمی و بااصالت یوسف آباد در منطقه شش شهرداری تهران است. آپارتمان پیشنهادی میهمان شو یک آپارتمان مبله ۹۰ متری است که در طبقه دوم یک ساختمان نوساز و فول امکانات واقع شده است. ظرفیت پذیرش این واحد اقامتی ۲ و قابل افزایش تا ۴ نفر است.

پارکینگ اختصاصی، فضای دربست، نگهبانی ۲۴ ساعته و محیط آرام این ساختمان و دسترسی عالی به مناطق مهم شهری در تهران باعث شده که اکثر مهمانان از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشند.  موقعیت مکانی این واحد اقامتی دسترسی بسیار خوبی به اتوبان‌های کردستان، حکیم، چمران و اتوبان همت دارد. دیگر مراکز رفاهی مانند فست فود، کافی شاپ، متروی میرزای شیرازی و BRT هم تنها ۵ الی ۱۰ دقیقه با محل اقامت شما فاصله دارند.

2. آپارتمان مبله در پونک 

محله پیشنهادی بعدی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقه پونک است. این محله شمالی در منطقه دو و پنج شهرداری تهران واقع شده و به دلیل امکانات رفاهی بسیار عالی و دسترسی راحت به مراکز مهم شهری به عنوان یک گزینه خوب برای اقامت کوتاه مدت در تهران پیشنهاد می‌شود.

آپارتمان پیشنهادی برای اقامت در منطقه پونک یک آپارتمان مبله تک خواب با زیربنای ۶۰ متر و ظرفیت پذیرش دو تا چهار نفر است که در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه و سه واحدی در باغ فیض واقع شده است . این آپارتمان پارکینگ اختصاصی ندارد ولی جای پارک امن در کوچه وجود دارد .

دسترسی آسان از موقعیت مکانی واحد پیشنهادی به اتوبان‌های حکیم ، همت و ستاری باعث شده تا از آن به عنوان یک گزینه عالی برای اقامت در سفر به تهران یاد شود. همچنین باید اضافه کنیم که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این ساختمان حدود ده دقیقه از آن فاصله دارد.

3. آپارتمان مبله در شهرک غرب

شهرک غرب تهران از دیگر مناطق خوش‌نشین شهر برای اجاره آپارتمان مبله در تهران است. آپارتمان پیشنهادی میهمان شو یک آپارتمان تک خواب پنجاه متری در شهرک غرب است که در طبقه سوم یک ساختمان نوساز واقع شده و ظرفیت پذیرش آن ۲ نفر است.

اقامتگاه مذکور در ساختمان ۳ طبقه‌ی ۲ واحدی و در طبقه سوم در محیطی امن با بهترین دسترسی به مراکز خرید، درمانی و اتوبان‌ها واقع شده است. آپارتمان فوق فاقد پارکینگ است ولی جای پارک امن در نزدیکی درب ساختمان وجود دارد.

اگر به قصد انجام کاری راهی تهران شده‌اید این آپارتمان از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط شهر تهران قرار گرفته است و شما با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی به بیمارستان عرفان و آتیه و همچنین ایستگاه مترو شهرک غرب می‌رسید . همچنین اتوبان‌های نیایش، یادگار امام و همت در فاصله حداکثر هشت دقیقه‌ای از ساختمان قرار دارند.

4. آپارتمان مبله در محدوده‌ی فاطمی

محدوده‌ پیشنهادی بعدی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران محدوده‌ی خیابان فاطمی است که به دلیل دسترسی عالی به بزرگراه کردستان پل ارتباطی بسیار خوبی برای دسترسی به مراکز مهم شهری را در اختیارتان می‌گذارد. آپارتمان پیشنهادی میهمان شو یک واحد نوساز ۸۵ متری است که با دو خواب ظرفیت پذیرش ۴ نفر را دارد.

همچنین خوب است اضافه کنیم که این واحد با پارکینگ اختصاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

5. آپارتمان مبله در میدان توحید 

واحد پیشنهادی دیگر در محدوده‌ی میدان توحید تهران قرار دارد. این آپارتمان مبله با زیربنای ۷۵ متر در طبقه اول از یک ساختمان پنج طبقه واقع شده است. واحد دارای پارکینگ اختصاصی نیست اما مقابل درب منزل فضای کافی جهت پارک ماشین وجود دارد. از طرفی نصب دوربین مداربسته در ورودی ساختمان باعث شده تا این محدوده امنیت خوبی جهت پارک خودرو در جلوی منزل داشته باشد.

فاصله ساختمان مذکور جهت اقامت کوتاه مدت در تهران تا ایستگاه مترو و بی آر تی ۵ دقیقه و دسترسی به بزرگراه‌های چمران با ۲ دقیقه و نواب با ۵ دقیقه رانندگی میسر است.

6. اقامت در محدوده‌ی مرزداران 

مرزداران از دیگر مناطق خوب تهران برای اقامت کوتاه مدت است. اجاره آپارتمان مبله دو خواب در مرزداران با ظرفیت ۴ تا ۵ نفر پیشنهاد میهمان شو به شماست. این آپارتمان در طبقه پنجم  یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و به صورت دربست، با پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمان قرار داده می‌شود.

این ملک دسترسی ۲ دقیقه ای به اتوبان یادگار امام دارد. همچنین فاصله ساختمان تا ایستگاه تاکسی ۲ دقیقه، تا ایستگاه اتوبوس ۱۰ دقیقه و تا ایستگاه بی آرتی و مترو صادقیه ۱ کیلومتر است.

7. آپارتمان مبله در پاسداران 

مورد بعدی برای اجاره سوییت در تهران یک ساختمان مبله و نوساز در محدوده‌ی پاسداران تهران است . تمامی واحدهای ساختمان چهار واحدی پاسداران قابلیت رزرو دارند و امکانات در تمام واحدها مشابه و تنها از لحاظ رنگ بندی مبلمان و دکوراسیون متفاوت هستند.

این ساختمان با واحدهای نود متری که در بهترین نقطه پاسداران قرار دارد  دارای آسانسور و پارکینگ با ظرفیت یک خودرو به صورت مسقف است که در صورت پر بودن به دلیل وجود دوربین مداربسته و نگهبانی ۲۴ ساعته امکان پارک خودرو در کوچه هم فراهم شده است.

8. آپارتمان مارینا در شریعتی 

منطقه شریعتی تهران هم از دیگر مناطق خوب پایتخت برای اقامت کوتاه مدت است؛ به همین دلیل اجاره آپارتمان مبله تک خواب مارینا در شریعتی پیشنهاد بعدی میهمان شو به شماست.

این واحد در طبقه سوم یک آپارتمان ۵ طبقه با نمای ظاهری سیمان در خیابان شریعتی قرار دارد . مسیر منتهی به ساختمان آسفالت است و پارکینگ اختصاصی ندارد؛ اما پارکینگ عمومی باغ موزه قصر در فاصله ۱۰ دقیقه ای از ساختمان قرار گرفته است. ساختمان دارای نگهبان ۲۴ ساعته است و ورودی ، لابی و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته هستند.

9. اقامت در آپارتمان لوکس جنت آباد 

محدوده‌ پیشنهادی بعدی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران محدوده‌ی جنت آباد است. آپارتمان پیشنهادی میهمان شو یک واحد نوساز ۷۵ متری است که با دو خواب ظرفیت پذیرش ۲ نفر را دارد. این واحد اقامتی در منطقه‌ای امن و آرام از تهران واقع شده و با تمام امکانات رفاهی بدون پارکینگ اختصاصی به صورت دربست در اختیار مهمان قرار می‌گیرد.

10. آپارتمان مبله در تهرانپارس

و اما آخرین محدوده‌ی پیشنهادی برای اقامت کوتاه مدت در تهران منطقه خوش نشین تهرانپارس است که دسترسی بسیار خوبی به محله‌های مختلف تهران در مرکز شهر دارد. آپارتمان موردنظر در این محدوده با دو خواب در طبقه همکف از یک ساختمان چهار طبقه، تک واحدی واقع شده است.

آپارتمان تهرانپارس پارکینگ اختصاصی ندارند اما جای پارک کافی در کوچه و جلوی درب منزل برای ساکنین کوچه مهیاست. منطقه از امنیت خوبی برخوردار است پس نیاز نیست در این محدوده نگران رفت و آمد خود در ساعات مختلف از روز یا شب باشید.

همچنین فاصله ساختمان مذکور جهت اقامت در تهران تا ایستگاه مترو تهرانپارس پنج دقیقه و تا بی آر تی ده دقیقه است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا