کسب و کارها

پارچه اسلش چیست

پارچه اسلش از جمله پارچه‌هایی است که بسیار نرم و راحت بوده و در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. در واقع پارچه‌ی استفاده شده برای پوشش‌های مختلف اسلش بخصوص شلوار به فصل و محلی که قرار است از آن بکارگیری شود، بستگی دارد. به طور کلی از انواع این پارچه می‌توان به مواردی مانند پارچه اسلش ورزشی ، پارچه اسلش کرکی، اسلش پارچه غواصی، پارچه اسلش طوسی ، اسلش پارچه بنگال و… اشاره کرد که هر کدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی انواع پارچه اسلش صحبت کنیم و در انتهای مقاله نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید باکیفیت این پارچه اشاره خواهیم کرد.

انواع پارچه شلوار اسلش

پارچه‌های اسلش برای موارد مختلف بکار گرفته می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آنها شلوار اسلش است. حال در ادامه به معرفی بهترین انواع جنس این پارچه می‌پردازیم:

·  پارچه ترویرا

از ترکیب کتان و پلی استر پارچه‌ی ترویرا تولید می‌شود که از ویژگی‌های این پارچه می‌توان به ضخامت نسبتاً مناسب آن اشاره کرد. از این پارچه اسلش برای تهیه لباس ورزشی و حتی سویشرت استفاده می‌شود. گفتنی است که پارچه ترویرا دارای رنگ‌های متنوع و روشن بوده و بخش داخلی پارچه نیز از فلامنت است. به طور کلی ترویرا پارچه‌ی فوق العاده خوش دوختی است که می‌توان در همه‌ی فصول در از آن استفاده کرد. ضمناً توجه داشته باشید که فروش پارچه اسلش ست از جنس ترویرا در مراکز معتبر انجام می‌شود که این نکته را باید در نظر داشته باشید.

·  پارچه نخ پنبه

این پارچه از ترکیب کتان و پنبه تولید می‌شود و فوق العاده از بافت نرمی برخوردار است. برای تابستان و روزهای گرم انتخاب این پارچه برای تهیه انواع شلوار ایده‌آل به نظر می‌رسد. ضمناً توجه داشته باشید که پارچه نخ پنبه اسلش بسیار سبک بوده و در رنگ‌های مختلف نیز قابل دسترسی است. همچنین ناگفته نماند که از جمله کاربردهای این نوع پارچه‌ی اسلش می‌توان به شلوار اسلش پارچه‌ ای مردانه، شلوار اسلش لی مردانه، شلوار اسلش ذغالی مردانه و… اشاره کرد.

·  پارچه کنف

این پارچه‌ی اسلش از الیاف گیاهی است و برای شلوار اسلش زنانه کاربرد بیشتری دارد. گفتنی است که با توجه به خصوصیاتی که این نوع پارچه‌ها دارند، می‌توان آنها را از بهترین پارچه‌های حال حاضر دنیا به حساب آورد. ضمناً توجه داشته باشد که اگر به یک پارچه اسلش نیاز دارید که قابلیت تنفس داشته باشد، پارچه کنف می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. به طور کل از این نوع پارچه می‌توان بعنوان پارچه اسلش دخترانه، پارچه اسلش ساده و… بکارگیری کرد.

·  پارچه پلی استر

این پارچه از الیاف مصنوعی تهیه می‌شود و از ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت فوق العاده‌ی آنها اشاره کرد. ضمن اینکه این پارچه در رنگ‌های مختلف بوده و عایق حرارتی مناسبی هم دارد که به همین دلیل شما را در فصل سرما گرم نگه می‌دارد. گفتنی است که پارچه اسلش زنانه می‌تواند از این نوع پارچه باشد. همچنین  پارچه‌ی اسلش پلی استر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که دست افراد را برای خرید و استفاده از آن باز گذاشته است.

·  پارچه گلکسی

این نوع پارچه با استفاده از نخ بادوام پنبه تولید می‌شود و به همین دلیل اکثر شلوارهای اسلش از این نوع پارچه در نظر گرفته می‌شوند. در کنار این موارد پارچه اسلش گلکسی دارای ویژگی‌های فوق العاده عالی مانند لطافت مناسب و نرمی ایده‌آل هستند. گفتنی است که انتخاب رنگ برای پارچه گلکسی محدودیتی نداشته و کاملاً آماده برای ست کردن با شلوار اسلش لی و پارچه اسلش نخی است. همچنین گفتنی است که مدل مانتو با پارچه اسلش نیز ممکن است با این نوع پارچه‌ی اسلش در نظر گرفته شود که البته دست افراد برای انتخاب نوع پارچه برای این موارد باز است.

·  پارچه فلامنت

این پارچه نوع اسلش از بهترین انتخاب‌ها برای شلوار در انواع مختلف است. از ویژگی‌های پارچه فلامنت عدم تغییر رنگ در زمان شستشو است و به همین دلیل ماندگاری فوق العاده بالایی دارد. به طور کلی این پارچه برای شلوار اسلش ورزشی مناسب است و حتی می‌توان روی این پارچه طرح‎های مختلفی به چاپ رساند. ضمناً پارچه مناسب شلوار اسلش باید دارای کیفیت عالی و نرمی مناسب باشد که پارچه فلامنت از این ویژگی‌ها برخوردار است.

·  پارچه پشمی

نوع و جنس دیگر و بسیار جذاب شلوار اسلش، پارچه پشمی است که طبیعتاً از ضخامت مناسبی نیز برخوردار است. البته اگر چه این پارچه دارای تنوع خاصی نیست اما می‌توان از آن برای موارد مختلف بخصوص شلوار اسلش پارچه ای دخترانه و… استفاده کرد. همانطور که می‌دانید این نوع پارچه برای افرادی که به موی حیوانات حساسیتی ندارند، بهترین انتخاب برای فصول سرما خواهد بود که با قیمت عالی قابل تهیه خواهد بود.

بررسی قیمت پارچه اسلش

همانطور که می‌دانید پارچه‌های اسلش دارای انواع مختلفی هستند که طبیعتاً هر کدام از آنها ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خودشان را دارند. به همین جهت باید برای بررسی قیمت پارچه‌ی اسلش موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد. پر واضح است که کیفیت پارچه در درجه‌ی اول تعیین کننده قیمت محصول خواهد بود. با این حال موارد مانند متراژ مورد نیاز پارچه و هدف از استفاده از آن نیز در تعین قیمت نهایی پارچه‌ها موثر است. به طور کلی برای اینکه از یک پارچه اسلش با قیمت مناسب بهره‌مند شوید توصیه می‌کنیم که از مراکز و مجموعه‌های معتبر استفاده کنید که نمونه‌ی فوق العاده‌ی آن را در انتهای مقاله معرفی کرده‌ایم.

جمع بندی

فروشگاه پارچه کیلویی و متری جوادی تکس اولین بازار آنلاین پارچه است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهماندوست با همکاری تأمین کنندکان و کارخانجات درصدد است تا نیاز جامع تولید کنندگان پوشاک و خیاطان را رفع نماید. همچنین جوادی تکس با مطالب آموزشی، کاربردی و موثر در زمینه تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا برد. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه روبه‌رو می‌شوید. از جمله پارچه‌های این بازار می‌توان به تریکو، کرپ، حریر، و… اشاره کرد را سفارش دهید و از مشاوره رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره‌مند گردید. برای اطلاع از قیمت روز پارچه کیلویی به آدرس اینترنتی www.javaditex.com مراجعه نمایید و یا می‌توانید با شماره‌های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵  تماس بگیرید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا