کسب و کارها

بهترین رستوران چابهار؛ شکم گردی در یکی از زیباترین شهرهای جنوب کشور

در کرانه خلیج فارس، جزیره‌ای زیبا و گردشگری در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که هر آن چیزی که برای گذران تعطیلاتی متفاوت به آن نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. از جاذبه‌های دیدنی و طبیعی بی‌نظیر گرفته تا رستوران‌هایی که انواع غذاهای محلی و دریایی در آن سرو می‌شود. تجربه طعم غذاهای جدید در بهترین رستوران چابهار از جذابیت‌های سفر به این جزیره رویایی است که نباید آن را از دست بدهید. از آنجایی که در این مقصد گردشگری محبوب و پرطرفدار، رستوران‌های متنوع و زیادی وجود دارد، بهتر است پیش از سفر با بهترین رستوران های چابهار آشنا شوید. این کار به شما کمک می‌کند تا در محیطی که با روحیه‌تان سازگار است و منویی مطابق با ذائقه شما دارد، لذیذترین و دلچسب‌ترین غذاها را میل کنید. لیست رستورانهای خوب چابهار که در این مطلب معرفی شده است، راهنمای مناسبی برای تجربه شکم‌گردی در زیباترین شهر جنوبی کشور محسوب می‌شود.

فهرست پرطرفدارترین و بهترین رستوران های چابهار

مهم‌ترین و متفاوت‌ترین چیزی که در بهترین رستوران در چابهار تجربه خواهید کرد، طعم غذاهای جدیدی است که در پخت آن‌ها از ادویه‌ها و چاشنی‌های مخصوص و محلی، استفاده شده است. بدون شک، آوازه تنوع در غذاهای لذیذ و خوشمزه جنوبی، به گوش شما نیز رسیده است؛ این در حالی است که سفر به جزیره شگفت‌انگیز چابهار، بهترین فرصت برای چشیدن طعم غذاهایی است که ممکن است، در هیچ جای ایران نتوانید آن‌ها را امتحان کنید. توصیه می‌شود، در کنار گشت‌وگذار در جزیره و بازدید از جاهای دیدنی چابهار، سری به این رستوران‌ها بزنید و لذت سفر خود را دوچندان کنید.

رستوران بام چابهار

بهترین رستوران چابهار که به‌ویژه به کسانی که به غذای دریایی علاقه دارند، توصیه می‌شود، رستوران بام نام دارد. با رفتن به این رستوران، می‌توانید انواع ماهی و میگو را با طعم‌های متفاوت و پخت منحصربه‌فرد میل کنید. جذابیت اصلی رستوران بام در کنار منوی لذیذ آن، شامل چشم‌انداز رویایی از بندر و دریا است که حس آرامش را به شما منتقل می‌کند. حالا تصور کنید که در کنار تماشای منظره پیش‌روی خود، می‌توانید موسیقی زنده نیز گوش دهید. همان‌طور که می‌بینید، همه چیز برای صرف یک وعده غذای به‌یادماندنی و دلچسب در رستوران بام چابهار فراهم شده است. این رستوران، از دو بخش فضای داخلی و فضای باز تشکیل شده است که در محیط داخلی آن می‌توانید از اینترنت رایگان نیز بهره ببرید.

ساعت کاری:

12الی 14

20 الی 24

شماره تماس: ۰۵۴۳۵۳۱۳۸۰۰

آدرس: رو‌به‌روی مجتمع تجاری پردیس

رستوران مُکران چابهار

صرف غذا در یک رستوران ساحلی که مناظر باشکوهی از دریا و غروب آفتاب را مقابل چشمان‌تان به تصویر می‌کشد، برای هر گردشگری جذاب و خاطره‌انگیز است. رستوران مکران با موقعیت مکانی مطلوبی که دارد این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کنار شنیدن صدای آرامش‌بخش امواج، دیدن مناظر زیبای دریا و تماشای اجرای موسیقی زنده، از طعم غذاهای باکیفیت و خوشمزه لذت ببرید. از محبوب‌ترین غذاهای رستوران مکران، می‌توان به ماهی کنجدی اشاره کرد که طعم بی‌نظیر آن شما را سرخوش می‌کند. در این رستوران معروف، 4 سرویس مختلف وجود دارد که عبارت است از: فست فود، رستوران، کافی‌شاپ و غذای محلی و قهوه‌خانه. پیشنهاد ما این است که در آلاچیق‌های این رستوران که در فضای باز قرار دارند بنشینید و با چشم‌انداز شگفت‌انگیز پیش‌روی خود، از صرف غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

ساعت کاری: 12 الی پاسی از شب

شماره تماس: ۰۵۴۳۵۳۲۳۴۹۴

آدرس: انتهای خیابان امام خمینی، کنار هتل بین‌المللی لاله

رستوران سنتی خلیج فارس چابهار

خلیج فارس، یکی از بهترین رستوران سنتی چابهار است که در فضایی شیک و مجلل از شما پذیرایی می‌کند. البته باید بدانید که منوی رستوران سنتی خلیج فارس، کمی گران است و این، به‌دلیل کیفیت بالای غذا و محیط لوکس و سرسبزی است که برای آرامش شما فراهم شده است. در تمام بخش‌های این رستوران به‌عنوان بهترین رستوران چابهار، گلدان‌های بزرگ و پرگلی وجود دارد که زیبایی وصف‌ناپذیری به فضای داخلی آن بخشیده است؛ همچنین در مقابل شما، چشم‌اندازی از ساحل و دریا قرار دارد که فرصت صرف یک وعده غذایی خوشمزه و درعین حال مفرح را به شما می‌دهد. از محبوب‌ترین، گران‌ترین و مجلسی‌ترین غذاهای رستوران خلیج فارس، می‌توان به کرائی میگو اشاره کرد که در صورت امکان پیشنهاد می‌شود حتما طعم آن را امتحان کنید.

ساعت کاری: 12 الی بامداد

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۲۸۱۶۹۷

آدرس: میدان شیلات، خیابان دریا

رستوران تهرانی چابهار

اگر جزو کسانی هستید که به انواع کباب علاقه دارید، حتما در سفر به جزیره چابهار، سری به رستوران تهرانی بزنید. این رستوران، شهرت و محبوبیت خود را مدیون کباب‌های لذیذ و فوق‌العاده‌ای است که آشپزهای این مجموعه، در پخت آن تبحر زیادی دارند. البته باید بدانید که قیمت کباب‌های رستوران تهرانی چابهار، نسبتا گران است که در پخت آن از مواد اولیه باکیفیت، ادویه‌های محلی خاص و سس‌های جنوبی استفاده می‌شود. بهترین رستوران در شهر چابهار که علاوه بر قلیه محلی، انواع خوراک و خورش، کباب‌هایی با طعم به‌یادماندنی سرو می‌کند، همین رستوران تهرانی است.

ساعت کاری: 11 الی 00:30

شماره تماس: ۰۵۴۳۵۳۳۴۸۳۶

آدرس: بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت

رستوران بلوچ چابهار

در طول سفر خود به این جزیره زیبا، حتما غذاهای محلی آن را در یکی از بهترین رستوران چابهار تجربه کنید. پیشنهاد ما این است که به رستوران بلوچ بروید و از طعم بی‌نظیر انواع قلیه ماهی و غذاهای محلی به وجد بیایید. به‌طور کلی این رستوران، به‌دلیل پخت متفاوت و منحصربه‌فرد غذاهای محلی چابهار در بین گردشگران به شهرت و محبوبیت رسیده است. از منوی این رستوران، می‌توانید این غذاهای محلی متنوعی همچون بریانی ماهی، کراهی ماهی و میگو، بتو ماش، شودوده، بتوهواری و کورک را انتخاب کنید.

ساعت کاری: 12 الی 00:30

شماره تماس: ۰۵۴۳۵۳۳۲۱۸۲

آدرس: بلوار امام، مقابل پمپ بنزین

رزرو تور چابهار برای تجربه سفری متفاوت

همان‌طور که اشاره شد، شما قرار است سفری متفاوت را در جزیره زیبای چابهار تجربه کنید. از جاهای طبیعی بکر و بی‌نظیر گرفته تا رستوران‌هایی که منوی متفاوتی دارند، فرصت تجربیات جدید و خاطره‌انگیز را برای‌تان فراهم کرده‌اند. سفر شما وقتی لذت‌بخش‌تر می‌شود که سفر خود را با بهترین تورهای گردشگری به مقصد چابهار تجربه کنید؛ چراکه با رزرو تور چابهار خدمات بی‌نظیری به شما ارائه می‌شود که علاوه بر راحتی و آسایش، در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. برای این کار، فقط کافی است در بین لیست تورهای گردشگری متنوع، گزینه‌های مختلف را از نظر قیمت و امکانات مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

شاید بتوان تور لحظه آخری چابهار را به عنوان محبوب‌ترین تور چابهار در نظر گرفت؛ چرا که تور آخرین لحظه چابهار از نظر مالی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این تورها که همان تور چابهار چارتر هستند، تخفیفات هیجان‌انگیزی برای جذب مشتری دارند؛ در واقع منظور از چارتر تور چابهار این است که در لحظات آخر اگر ظرفیت تور تکمیل نشده باشد، تخفیف‌های مناسبی گذاشته می‌شود که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تور چابهار لحظه آخری، در مواقع پیک سفر که متقاضی سفر بسیار بوده و احتمال کنسلی یا خالی ماندن ظرفیت پایین است، با احتمال کمی در دسترس خواهد بود؛ ازاین‌رو، رزرو خود را از چندین هفته قبل قطعی کنید. در این مواقع توصیه می‌کنیم، برای خرید تور لحظه آخری چابهار برنامه ریزی نکنید. با این حال اقامت 24، همیشه تور چابهار از تهران و سایر شهرستان‌ها را به صورت لحظه آخری و با قیمت عالی در دسترس قرار می‌دهد. تور چارتری چابهار ازجمله ارزانترین تور چابهار محسوب می‌شود.

کلام پایانی

حالا که برای انتخاب بهترین رستوران چابهار با محبوب‌ترین و معروف‌ترین مجموعه‌ها آشنا شدید، بهتر است با توجه به سلیقه، بودجه و ذائقه خود، بهترین گزینه‌ها را در لیست گردشگری خود لحاظ کنید. بهترین رستوران های چابهار با منوی متنوع و باکیفیت و فضای خاص و آرامش‌بخش، لذت سفر شما را دوچندان می‌کنند. پیشنهاد می‌شود فرصت چشیدن طعم غذاهای جدید را در رستورانهای خوب چابهار که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، از دست ندهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا