اماکن خدماتی همدان

بیمارستان آتیه همدان

درباره بیمارستان خصوصی آتیه

بیمارستان آتیه همدان، بیمارستانی مهم در سطح شهرستان همدان است که سرمایه گذاری بخش خصوصی باعث برپا شدن این بیمارستان برای اهالی همدان شده است. از سایر مراکز خدماتی می توان به خانه معلم همدان اشاره کرد.

معرفی بیمارستان آتیه

بیمارستان آتیه همدان، یکی از بیمارستان‌های بزرگ و مجهز در شهر همدان است. این بیمارستان با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی با بالاترین کیفیت و به روزترین روش‌ها در سال 1392 با سرمایه گذاری خصوصی افتتاح شده است.

این بیمارستان در زمینی به مساحت چند هزار متر مربع و با بیش از 120 تخت بستری در حال فعالیت می‌باشد و از امکانات و تجهیزات پزشکی نوین و مدرنی برخوردار است. این بیمارستان به عنوان یکی از برترین بیمارستان‌های همدان و حوزه پزشکی در کشور محسوب می‌شود.

امکانات و تجهیزات بیمارستان آتیه همدان شامل اتاق‌های اقامتی لوکس و استاندارد، بخش مراقبت های ویژه، بخش مطالعات پرتونگاری، بخش آزمایشگاه، بخش اورژانس، بخش جراحی، بخش مغز و اعصاب و بخش کودکان و نوزادان است. همچنین این بیمارستان، با بیش از 300 پزشک و کادر درمانی مجرب و با تجربه، به ارائه خدمات درمانی با کیفیت و با بالاترین استانداردهای جهانی می‌پردازد.

آدرس و شماره تماس با بیمارستان آتیه همدان

آدرس و شماره تماس بیمارستان آتیه همدان به شرح زیر است:

همچنین، بیمارستان آتیه همدان در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور دارد:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا