کسب و کارها

بهترین مسافرت: تور آنتالیا با صبحانه ناهار شام

آنتالیا یکی از بهترین مقصدهای سفر در فصل گرم تابستان است. این شهر ساحلی که در جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده به ساحل فیروزه ای ترکیه نیز معروف است. آنتالیا پنجمین شهر پر جمعیت کشور ترکیه است که به طور معمول اقتصاد آن در کنار کشاورزی بر پایه ی صنعت گردشگری می چرخد. مساحت این شهر تقریبا 1400 کیلومتر مربع بوده و برای سفر به آن جا نیازی به داشتن ویزا نیست.

از سوغاتی های این شهر زیبا می توان به شیرینی های معروف مانند راحت الحلقوم، باقلوا، قالی، گلیم و قهوه اشاره کرد. برای داشتن سفری ایمن مطمئننا استفاده از تورهای گردشگری مناسب ترین گزینه می باشد. به ویژه اگر با پرداخت هزینه ی مشخصی، بتوان از خدماتی نظیر صبحانه، ناهار و شام بهره مند شد. 

تورهای گردشگری ما به مقصد تور آنتالیا دارای سرویس غذایی کامل معروف به ALL  و  UALLمی باشند. خوب است بدانید که واحد پول آنتالیا نیز لیر ترکیه بوده و شماره تماس های ضروری و موارد مشابه در ابتدای تور در اختیار شما عزیزان در همدان، تهران و سایر شهرهای ایران قرار داده می شود.

مشهورترین بخش های این شهر زیبا (آنتالیا)

از معروف ترین بخش های شهر آنتالیا که در دستور کار تورهای گردشگری آنتالیا ما نیز قرار می گیرند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منطقه بلک: این قسمت که از مشهورترین مراکز توریستی آنتالیا است، در بخش شرقی این شهر واقع شده است. از دلایل معروف بودن این شهر سرسبز بودن آن و داشتن زمین گلف با مساحت مناسب است. همچنین هتل های لوکس مختلفی نظیر لیماک آرکادیا، سوئنو دلاکس بلک و سلکتیوم در آن جا واقع شده اند.
  2. منطقه لارا: این قسمت نیز در شرق این شهر زیبا و توریستی واقع شده است. در این منطقه یکی از معروف ترین مراکز خرید به نام تراسیتی نیز قرار دارد. به علاوه ساحل ماسه ای آن را نیز می توان یکی دیگر از دلایل معروف شدن منطقه لارا دانست.
  3. منطقه کمر: این منطقه یکی از دورترین نواحی به شهر آنتالیاست و دارای هتل های معروفی به نام نیروانا لاگن، لیماک لیمرا و کویین الیزابت الیت است. در این منطقه جنگل های زیبا و همچنین ترکیبی از قرار گرفتن دریا و کوه نیز چشم اندازهای زیبایی را خلق کرده است.

هزینه سفر به آنتالیا با تورهای گردشگری

مشخصا برای سفر به هر منطقه ای بایستی هزینه ی خاصی را کنار گذاشت. اما این امکان نیز وجود دارد که با روش های مقرون به صرفه و ایمن تری بتوان از سفر لذت برد. برای مثال با آژانس مسافرتی فارا گشت می توانید تور آنتالیا با صبحانه ناهار شام یا همان فول برد را با پروازهای خارجی و ایرانی تجربه کرد. مسافران را جهت تجربه ی سفری یک هفته ای و مفرح به دو روش به مقصد خود می رساند. اولین روش استفاده از پروازهای خارجی است که مستقیما به فرودگاه آنتالیا می رسد. این روش مسلما نیازمند هزینه ی بیش تری است. 

روش دوم استفاده از پروازهای ایرانی است که شما را در فرودگاه واسط مانند اسپارتا، دنیزلی و یا دالامان پیاده می کند. در این روش که نسبت به روش اول ارزان تر و مقرون به صرفه تر است، پس از فرود، کلیه ی مسافران به کمک اتوبوس به شهر زیبای آنتالیا منتقل می شوند. باید بدانید که در هر دو روش ذکر شده، صبحانه، ناهار و شام در اختیار شما به رایگان عزیزان قرار می گیرد.

فرهنگ، قوانین و زبان مردم این شهر

مسلما اطلاع از فرهنگ، زبان و قوانین حاکم بر شهری که قصد سفر به آن را دارید، مهم و کاربردی است. چرا که با داشتن چنین اطلاعاتی از تور گردشگری لذت بیش تری خواهید برد. بهترین آژانس مسافرتی به مقصد شهر زیبای آنتالیا، مسافران عزیز را جهت انجام تفریحات متنوع نظیر کشتی سواری، استخرهای آب سرد و گرم و گردش های خارج از هتل همراهی و راهنمایی می کند.

از لحاظ دینی اکثریت مردم آنتالیا مسلمان سنّی مذهب هستند. با این وجود خانم های محجبه در سطح شهر مانند کشورمان ایران وجود ندارد. همچنین مشروبات الکلی در کافه ها نیز سرو می شوند. مردم ترک معمولا محکم دست می دهند و آن را نشانه ی دوستی می دانند. چنان چه به شما چایی تعارف کردند، سعی کنید دست رد به سینه ی آن ها نزنید.

زبان مردم این شهر نیز ترکی استانبولی است و به شهر آفتاب نیز معروف است. از قوانین حاکم بر آن جا می توان اجبار در رعایت پوشش مناسب در مکان های مذهبی اشاره کرد. در صورتی می توانید رانندگی کنید که گواهینامه ی بین المللی داشته باشید. سیگار کشیدن در مکان های عمومی ممنوع بوده و برای رد شدن از خیابان تنها مجاز به عبور از روی خط عابر پیاده هستید.

مناطق دیدنی و وضعیت حمل و نقل آنتالیا

از مناطق دیدنی که در تور آنتالیا فولبرد مشاهده خواهی کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پاموک قلعه یا قلعه پنبه ای: چشمه های آب گرم این منطقه، رسوب هایی را روی سنگ های قلعه واقع در آن جا به وجود آورده است. علت نامگذاری این منطقه نیز به همین علت است.
  2. غار موزه کارائین: درون این غار که قدمت آن را به دوران پارینه سنگی نسبت داده اند، موزه ای وجود دارد که آثاری دارای قدمت 160 هزار سال قبل میلاد در آن نگهداری می شود.
  3. منطقه باستانی آسپندوس: این منطقه در واقع یک شهر تاریخی بوده که متاسفانه قسمت های کمی از آن شامل معابد، میدان اصلی، کلیسا و غیره باقی مانده است.
  4. آکواریوم آنتالیا: این آکواریوم در سال 2012 ساخته شد و با داشتن 3000 هکتار مساحت به یکی از طولانی ترین آکواریوم های ساخته شده در خاورمیانه معروف شده است.
  5. اولد تاون یا شهر قدیمی: خانه های واقع در این شهر دارای سقف های قرمز هستند و یکی از بخش های دیدنی آنتالیا نیز می باشند. علاوه آن مسجد، برج ساعت، دروازه بزرگ و میدان اصلی آن از دیگر مناطق دیدنی این شهر است.
  6. موزه باستان شناسی: این موزه دارای 13 تالار بوده که در مجموع تقریبا 5000 اثر هنری در آن نگهداری می شود.

جستجوی بهترین تور آنتالیا فول برد

خواننده عزیز، تورهای گردشگری به مقصد شهر آنتالیا با ارائه خدمات مختلف که از مهم ترین آن ها ارائه با صبحانه، ناهار و شام all , uall است، توسط آژانس فارا گشت برای تور آنتالیا

https://faragasht.com/

هوایی و زمینی ارزان و فوری و لحظه آخری است، آماده به وجود آوردن خاطره ای ناب از سفر به شهر ساحلی آنتالیا ترکیه و اقامت در بهترین هتل های کمر، لارا، بلک، سیده و خود شهر آنتالیا برای شما و خانواده ی عزیزتان است. 

مطمئنا شما که سفر به شهر آنتالیا (Antalya) را انتخاب کردید می دانید که حتی در بهترین سایت های بین المللی درباره اکونومی و شرایط این شهر و سفر به آن مطالب بسیار درج کرده اند که خود این امر نشان دهنده پرطرفدار بودن این شهر زیبای ترکیه است.

چنان چه قصد دارید برای سفرهای فصل تابستان، بهار، پاییز و حتی تورهای نوروزی آنتالیا به این شهر دیدنی سفر کنید، می توانید به وب سایت بهترین سایت تور مسافرتی (faragasht) جهت رزرو و خرید بهترین تور آنتالیا فول برد (با صبحانه، ناهار و شام رایگان) مراجعه کنید و از تورهای چند روزه و یک هفته ای لذت ببرید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا