کسب و کارها

همه چیز درباره روش های مختلف کاشت مو

کاشت مو برای چه کسانی مناسب می باشد؟ 

کاشت مو روشی برای جایگزینی موهای از دست رفته در سر، ابرو، ریش، سیبیل و یا مژه می باشد، افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده اند و تراکم مو در برخی از نقاط سر، ابرو، ریش و یا مژه آن ها بسیار کم شده است و این مسئله باعث کمبود اعتماد به نفس و احساس نارضایتی نسبت ظاهرشان شده گزینه مناسبی با توجه به داشتن شرایط خاص برای کاشت مو هستند.

کاشت مو
کاشت مو

کاشت مو چگونه انجام خواهد شد؟ 

کاشت مو یا تراکاشت با توجه به شرایط بیمار روش های مختلفی دارد اما اگر بخواهیم به صورت کلی مراحل آن را توضیح دهیم باید گفت کاشت مو نوعی تکنیک جراحی می باشد که در آن مو را از قسمتی که تراکم زیادی دارد که بخش اهداکننده یا بانک مو نیز نامیده می شود به صورت تک تک با فولیکول ( پیاز مو ) بیرون آورده می شود بعد از انجام مراحل آماده سازی در قسمت طاس سر کاشته خواهد شد.

لیست کامل مراکز کاشت مو در شیراز ، اصفهان ، یزد و سایر شهرهای ایران را درسایت پی جو بیابید.

پیوند مو برای چه نقاطی انجام می شود؟ 

  • کاشت موی سر
  • کاشت ابرو
  • کاشت سبیل
  • کاشت ریش
  • کاشت مژه

روش های مختلف کاشت مو در ایران 

کاشت مو روش های مختلفی دارد که در ادامه بعد از معرفی روش ها به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید تشخیص دهید کدام روش برای شما مناسب تر است.

  1. کاشت مو به روش FIT
  2. کاشت مو به روش FUE
  3. کاشت مو به روش DHI
  4. کاشت مو به روش SUT
  5. کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روشFIT 

این روش یکی از روش های پرکاربرد برای پیوند مو می باشد، و برای افرادی به کار گرفته خواهد شد که دچارطاسی کم و متوسط هستند در این روش مو را از قسمت های پرتراکم سر برداشته و بعد از آماده سازی در قسمت های کم تراکم می کارند.

کاشت مو به روش FUE  

این روش یکی از روش های بروز دنیا می باشد که در کلینیک های پیوند مو معتبر به وفور از آن استفاده می کنند مراحل این روش مانند روش Fit  می باشد اما موی کاشته شده بسیار طبیعی و ظرافت خاصی می باشد. در این روش می توان در صورت مناسب نبودن موی سر به عنوان بانک مو از موی قفسه سینه و یا موی بدن استفاده کرد.

کاشت مو به روش SUT  

این روش مانند روش Fit  می باشد با این تفاوت که در این روش مو با استفاده از دستگاه از بخش اهداکننده برداشته می شود و بعد از آماده سازی نیز با دستگاه کاشته خواهد شد مزیت این روش این است که به دلیل مداخله نداشتن دست احتمال آسیب دیدگی فولیکول های مو کمتر خواهد بودو برای خط ریش بسیار طبیعی می باشد و نسبت به روش های دیگر تراکم سه برابری خواهد داشت.

کاشت مو به روشDHI

در این روش مو از بخش اهداکننده با استفاده از قلم DHI  برداشته می شود و همان لحظه درون قسمت های کم تراکم به صورت همزمان کاشته خواهد شد، کاشت مو به این روش در کلینیک های کاشت مو امروزی بسیار رواج دارد و در آن تراکم مو زیاد خواهد بود.

کاشت مو به روش BHT

در این روش اگر موی پشت سر و گوش بیمار برای کاشت مناسب نباشد معمولا از موی قسمت های دیگر بدن مانند پاها، بازوها، شکم، قفسه سینه، پشت، زیر بغل و حتی صورت استفاده خواهند کرد و برای افرادی که به صورت کامل طاس هستند و امیدی به داشتن مو ندارند کاربرد دارد.

بهترین کلینیک کاشت مو

معرفی کلینیک کاشت مو در سایت پی جو 

حال که روش های مختلف پیوند مو به شما معرفی شده است شاید تا حدودی توانسته باشد حدس بزنید که کدام روش برای شما مناسب تر خواهد بود اما در کل برای مشخص شدن بهترین گزینه برای کاشت مو باید توسط پزشکان متخصص در این زمینه  معاینه و مشاوره شوید. بهترین کلینیک های کاشت مو در سایت پی جو درج شده که شما میتوانید با مراجعه به سایت پی جو لیست کاملی از کلینیک های کاشت مو  در شهرهای مختلف کشور مانند مراکز کاشت مو در اصفهان ، مراکز کاشت مو در کرمان را بیابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا