شهرستان های همدان

حمید هیراد و حاشیه‌هایش؛ صفر تا صد زندگی او

معمولا علاقه به هر چیزی از همان زمان کودکی خودش را نشان می دهد و با بروز نشانه هایی به خود کوک و اطرافیان می فهماند که در چه زمینه هایی استعداد وجود دارد. با امید داشتن پدر و مادر و اطرافیان آگاه می توان انتظار داشت که با کشف این استعدادها، بتوان از سنین پایین آن ها را پرورش داد تا در سن نوجوانی و جوانی کم کم ثمره آن به بار بنشیند و کسب تجربه آغاز شود. شاید بتوان گفت که هنر به هر شکلی و هر رشته ای از آن به شدت شامل این موضوع میشود و شناسایی استعداد در زمینه های هنری بسیار راحت تر و آسان تر اتفاق می افتد. 

اجازه دهید کمی دقیقتر و منحصرا به موسیقی و آواز بپردازیم. معمولا میشنویم که اغلب خواننده ها از سنین کودکی تمایل خودشون و اشتیاقشون نسبت به خواندن آواز و یا نواختن موسیقی با یک ساز خاص رو نشان دادند و همین باعث شده تا با حمایت و تشویق خانواده این مسیر را دنبال کنند و در بزرگسالی به موفقیت برسند و اسمشان به عنوان یک هنرمند در جامعه شناخته شود. از جمله این افراد می توان به خوانندگانی همچون حمید هیراد اشاره کرد. او از سن 6 سالگی علاقه و اشتیاقش به یاد گیری موسیقی را نشان داده است و در نهایت در سن 16 سالگی بعد از اتمام هنرستان به ترانه و ترانه سرایی جذب شده و در رشته موسیقی سنتی آموزش هایش را شروع کرده است. حمید هیراد اخیرا آهنگ جدید خود را منتشر کرده است که در ادامه منابعی را برای دانلود اهنگ جدید حمید هیراد نیز معرفی خواهیم کرد.

سبک و ترانه شناسی حمید هیراد

می توان گفت که حمید هیراد اولین فعالیت های هنری خودش را به واسطه همکاری با گروه *داروگ* انجام داده است و از همان ابتدا علاقه اش در ترانه سرایی او را به این مسیر و به شروع این همکاری کشاند. این خواننده مطرح موسیقی پاپ که این روزها بسیار محبوب و البته بسیار پر حاشیه است، از همان ابتدا علاقه اش به موسیقی و آواز سنتی باعث شد تا سبک جدید از تلفیق موسیقی سنتی و پاپ را در کارهایش به مخاطب عرضه کند. او به واسطه یک آشنا توانست برخی از ترانه های سنتی اش را به شرکت آوازی نو ارائه دهد و آن ها هم برای شروع همکاری با او قرارداد بستند. 

به گفته حمید هیراد، او تا یک سال پس از عقد این قرار داد هیچ آهنگی منتشر نکرد تا به بررسی آثار روز و سبک شناسی ترانه دیگر خواننده ها بپردازد تا بتواند آگاهانه یک سبک متفاوت و مجزا را به عرصه موسیقی روز ارائه دهد. در نهایت بعد از یکسال، در سال 1395 اولین آهنگش را به صورت رسمی و با همکاری پازل بند منتشر کرد. این آهنگ با نام *بی تاب * منتشر شد و اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد. اما آهنگی برای او شهرتش را به ارمغان آورد و نامش را بر سر زبان ها انداخت، آهنگ * دلارام* بود که آن هم با همکاری پازل بند در تیر ماه سال 1396 منتشر شد. او پیش از این آهنگ دومش را با نام *مستم * نیز منتشر کرد اما در نهایت آهنگ دلارام توانست او را آن طور که باید به گوش مخاطب برساند. موسیقی دوستان تا مدت ها آهنگ دلارام را بر سر زبان داشتند و این آهنگ تبدیل به ترند هم دوره ای های خودش شد.

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد

تا به امروز حمید هیراد تنها 31 تک آهنگ از سال 1396 منتشر کرده است و هیچ آلبومی را به نام خودش به ثبت نرسانده است. از جمله تک آهنگ های بسیار ترند و معروف او می توان به *شوخیه مگه* و *نیمه جانم* اشاره کرد که کار آهنگسازی هر دو آهنگ را خودش و تنظیم  ترک ها را امیر میلاد نیکزاد انجام داده است. تک آهنگ های * دلارام*، *بی تاب* و *مستم کن* نیز ازجمله اولین آهنگ های منتشر شده از او است که پیشتر به آنها اشاره کردیم و این آهنگ ها را با آهنگسازی خودش، باز هم میتوان در لیست آهنگ های ترند او قرار داد. 

اما اگر بخواهیم از اهنگ جدید حمید هیراد بگوییم باید به تک آهنگ بسیار پر طرفدار *جذاب* اشاره کنیم که او در سال 1399 با همکاری خواننده خوش صدا و با استعداد، راغب عزیز منتشر کرده است. این تک آهنگ شاد و گیرا با آهنگسازی آرش طاقتی و تنظیم آرش پاکزاد در بازار عرضه شد و خیلی زود توجه ها را به خود جلب کرد که البته باید اشاره کنیم آن را میتوان حاصل تراوشات ذهنی دست اندرکارنش در دوران قرنطینه کرونایی دانست.

در اسفند ماه سال 1398 در رسانه های اجتماعی متاسفانه اعلام شد که این خواننده عزیز و با استعداد به سرطان خون مبتلا شده است و تا به امروز که در حال خواندن این مقاله هستید، با این بیماری دست و پنجه نرم می کند. امیدواریم که حمید هیراد عزیز و همه هنرمندان و هموطنان عزیز کشورمان همیشه در صحت و سلامت به سر ببرند و تمام بیماریهای این چنین خیلی زود مداوا شوند. امیدواریم که مطلب فوق مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر دوست دارید تا به مجموعه آهنگ های حمید هیراد و آرشیو کامل او دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت های رسمی مانند موزیکیشو که مرجع دانلود آهنگ جدید ایرانی نیز هست، مراجعه کنید و آهنگ های تمامی خوانندگان مجاز داخلی را با کیفیت عالی بشنوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا