جاهای تفریحی و سرگرمی همدان

روستا علی‌آباد ایوراع اسدآباد

درباره روستا علی‌آباد ایوراع

روستا علی‌آباد ایوراع اسدآباد، یکی از روستاهای تابعه این شهرستان در استان همدان است که تقریبا دارای 45 خانواده ساکن در قلب خود است. از روستاهای شهرستان می توان به روستا گوانلو اسدآباد اشاره کرد.

معرفی روستا علی‌آباد ایوراع اسدآباد

روستای علی‌آباد ایوراع اسدآباد یکی از روستاهای زیبا و دیدنی شهرستان اسدآباد در استان همدان است. این روستا در فاصله‌ی ۲۲ کیلومتری شهرستان اسدآباد واقع شده و دسترسی به آن از طریق جاده‌های عمومی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

علی‌آباد ایوراع با محیطی آرام و دلنشین از جمله مقاصد پرطرفدار گردشگران داخلی و خارجی در استان همدان محسوب می‌شود. این روستا به دلیل داشتن طبیعتی بکر و چشم‌نواز، کوهستان‌های اطراف و چشمه‌های آب شیرین خود محبوبیت فراوانی دارد.

علاوه بر طبیعت زیبا، روستای علی‌آباد ایوراع با دارا بودن بناهای تاریخی و باستانی نیز جذابیت خاصی دارد. مسجد علی‌آباد، امامزاده سید جلال الدین، برج آتش نشانی قدیمی و کوچه‌های سنتی از جمله دیدنی‌های این روستا هستند.

در کنار طبیعت و جاذبه‌های توریستی، مردم دوست‌داشتنی و پذیرای روستای علی‌آباد ایوراع نیز باعث شده تا این روستا به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در استان همدان شناخته شده باشد.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا